Informační systém pro firmy a živnostníky
Objevte všechna usnadnění
Základní řešení jsou funkce, které v systému jako základ a můžete s nimi počítat. Základní verze verze systému lze využít na nespočet odvětví a podnikání.
Evidujte si své zákazníky jednoduše na jednom místě včetně veškeré historie.
Nastavte si, jaké úkony budete pro danou společnost realizovat včetně frekvence.
Přiřazujte jednotlivé úkoly konkrétním pracovníkům, kteří dostanou ihned upozornění o nové činnosti.
Díky automatickým emailům a SMS vám nic neunikne. Hlídají se důležité termíny, které si nastavíte.
V administraci systému můžete kdykoliv zvolenému pracovníkovi zaslat prioritní úkol k řešení.
Náš systém automaticky vygeneruje rozpad provedených prací na základě provedeného úkonu včetně vyúčtování.
Potřebujete i evidenci dokumentů, fotografií. Můžete systém doplnit o tuto funkci v místě, kde potřebujete.
Vaší zákazníci mohou požadavky přímo zadávat přes speciální odkaz a vy ihned víte, co se děje.
Individuální úpravy systému prakticky mohou zahrnovat cokoliv, co potřebujete zjednodušit či plně automatizovat.
Ať už řešíte jakoukoliv dokumentaci, kterou musíte zpracovávat pro Vašeho odběratele služeb. Zajistíme zjednodušení a automatizaci.
Potřebujete nastavit rozdílné hodinové sazby pro úkony či Vaše zákazníky?
Jsme si vědomi, že není práce jako práce. Každá firma má jinak nastavené procesy a jiné úkony.
Systém komunikuje se softwary třetích stran jako je například účetnictví, informační systém, skladový systém a jiné.