Individuální poptávka REVIS
Nejčastější procesy
REVIsystém byl postaven tak, aby firmám a podnikatelům ušetřil čas s evidencí a byl zajištěn i vyšší komfort pro Vaše zákazníky, kteří zkrátka vědí na čem jsou. Níže naleznete nejčastější procesy se kterými se setkáváme a které dnes úspěšně řeší náš systém.
Evidence zákazníků
Mnoho zákazníků se kterými mluvíme nemá systém na evidenci zákazníků.
- Evidence zákazníků v počítači - nejčastěji Excel
- Složitá aktualizace dat a hlídání termínů
- Získejte snadnou evidenci zákazníků, ať už jste kdekoli
- Informace včas, zákazník i Vy máte jasno
Dokumenty, fotografie a ruční přepisování do počítače
Nejčastější scénář je, že lidé v terénu vypíší ručně protokoly, dokumenty a vše se následně v kanceláři přepisuje ručně do počítače. Nemluvě o tom, že v některých případech potřebujete evidovat i fotodokumentaci, kterou složitě musí pracovníci někam nahrát a dohledat.
- Ruční vypisování revizí, kontrol, oprav přímo v terénu a následné přepisování do počítače včetně skenování.
- Zpětně dohledávání fotografií v mobilním zařízení jako důkaz o závadě
- Evidujte práce elektronicky přímo v terénu včetně podpisu a zaslání kopie na zákazníka. Každá taková činnost se uloží automaticky do
- Fotodokumentace se nahrává přímo do systému ke konkrétní činnosti / úkolu. Vše máte hezky na jednom místě.
REVISystém vám pomůže s digitalizací veškerých dokumentů včetně historie.
Evidence času a efektivity
Evidence času na daným úkonem pro případnou budoucí fakturaci. Zvyšte efektivitu.
- Ruční psaní hodin a následně komplikovaný přepočet
- Nastavte si hodinové sazby pro jednotlivé pracovníky, ať víte kolik fakturovat.
- Mimo evidenci času lze evidovat i spotřebovaný materiál nutný např. při dané opravě
Nezávazná konzultace
Sjednejte si s námi termín schůzky, kde probereme konkrétní řešení našeho systému na míru potřebám Vaší organizace.
- Nezávazná schůzka - video hovor
- Analýza a doporučení
- Vypracování cenové nabídky
Napište nám
Zanechte nám na sebe kontaktní údaje a my se Vám ozveme.